söndag 12 augusti 2012

Härliga söndag


Kolla vem som har blivit tandlös för första gången! Han skrev en STOR lapp till tandfen och satt på sovrumsdörren. Den löd : "Tandfen, jag vill inte att du kommer in i mitt rum. Tanden ligger i köket"

SÖTIS


God morgon läsare!

 Jag tror mitt hjärtebarn har ställt in sig på skolmode då han behagar bli klarvaken klockan SEX  nu, även fast det är helg. Jag har hela sommaren blivit bortskämd med att få bli väckt i alla fall klockan åtta men nu är det tydligen slut på sötebrödsdagarna. Jag är ju faktiskt jädrans morgontrött.

Nu sittar vi alla fall här och dricker kaffe, kollar Musseklubben och ritar en teckning till bästisen som trillat och brutit armen. Vi ska dit på fika idag och lite kramar.

Igår var vi på bio. Vi såg Madagaskar 3 och jag rekomenderar den INTE. Jag är ett fan av 2:an och trodde det skulle vara nåt liknande men denna var bara hysterisk. Dessutom var den i 3D. Jag tog av mig glasögonen emellanåt och satt istället med wordfeud och annat på mobilen. Jag är inte heller nån bioälskare så samtidigt är jag nöjd att jag gjort det här halvårets beskärda del. 

Nu är vi åter till rutinerna. Skola, fritids och arbete väntar som vanligt. På måndag sätter även min träning igång igen och det ser jag verkligen fram emot. Jag har tagit måna långa och snabba rundor med hunden i sommar och det har verkligen gett resultat i min kondition. Jag har även sprungit (läs joggat lååångsamt) mina vändor och längtar till och med nu ut på långa spring/pw rundor. Enda skillnaden är ju att de mest blir i stan nu istället för på landet. Landet ligger liiiite för långt för att pendla varje dag till skola och jobb. Landet har ändå gjort mig gott, har ju varit där hela sommaren!

Äh jag svamlar. vi hörs vid ett senare tillfälle :D



Inga kommentarer: