onsdag 24 april 2013

Back in business



God förmiddag kära läsare!

Är ni några som fortfarande hänger kvar? Jag förstår er om ni inte gör det. Det var nästan ett år sedan, eller näe, kanske lite mer än ett halvår sedan jag senast bloggade och direkt efter det valde att stänga ner bloggen. Det berodde väl på både det ena och det andra men främst för att jag helt enkelt inte kände att jag hade någon kreativitet kvar att delge. Nu däremot så har solen börjat titta fram efter en rusktigt lång vinter, mina fräknar har blivit fler och fler, vårklackarna är på foten och solen väntar! Trots en liten förkylning som jag nu håller på att motverkar stenhårt är humöret faktiskt rätt så på topp. Vill jag inbilla mig i alla fall!
 Jag åker på söndag till Rhodos med min nu rätt så stora lillleman. Mormor och Morfar åker med samt lillasyster och hennes största pojke. Vi kommer få det fantastiskt!

I höstas åkte jag till Kreta med Svanis för att fira  min 30 års dag och det gjorde vi med bravur. Det var dock då det, så nu känner jag att solen drar i mig igen efter denna sjuukt långa och fruktansvärda vinter. Jag tycker man borde vänja sig vid det här laget med vintrarna men varje år blir jag bara mer och mer förbannad. Kanske har det med åldern att göra återigen, att gnälla på allt som man ändå inte kan förändra och att ständigt känna "allt var bättre förr".
Ni som följt mig genom bloggen känner till min ådersnoja och den har inte förändrats ett dugg. Fortfarande lika nojig med andra ord!

Nu hinner jag inte mer för denna gång men jag kommer härmed ge er mitt ord om att ge bloggandet ett nytt ärligt försök. Som vanligt kommer jag skriva om allt och ingenting, om superviktiga saker som läppglansnyanser och om hur vi tillsammans ska kunna nå världsfred! Häng med och begrunda eller låt helt enkelt bli!


Som sagt, välkomna åter!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Äntligen ,det är ju mina flickors blogg jag vill läsa ,you are back älsklingen <3 ,snart ligger vi där i splen igen ,vi ses på Arlanda söndag puss <3 mamma

Hjärtemammas sa...

Tack kära mor!