torsdag 25 april 2013

Jag missade visst





Goddag fina läsare, ja just du!


Jo jag missade visst en liten detalj. Badkläder! Till Rhodos! På söndag! Hujeda mig. Det gapar tomt i badklädeslådan efter en storrensning efter Kreta i höstas. Någon del har jag liggandes men jag ser att resåren börjat torka så det knakar nästan i den när man töjer sömmarna! schysst med en bikinibralla som hänger i grenen :/ Nej detta får vi göra något åt!
De borde ju ha en bikiniaffär på Arlanda om inte annat!

I min jakt idag på Norrtälje by efter en baduniform så hittade jag massa annat fint. Beige chinos bland annat. Mina från förra året har gått sönder i gylfen och med dagens rabatter på affär'n och med bonuscheck fick jag dem för en spottstyver! Det fick fart på mitt tillfrisknande också. Shopping funkar på allt!
I morgon måste jag vara på jobbet och även på lördag sen börjar min semester. Nu är det min tur att njuta.
Nu får det bli söndag!

Hur har ni det föresten läsare? Är det någon här? Jag såg på statistiken igår att jag hade några unika besökare.

Nu blir det ingefärste och lite frisk luft på balkongen!


 
Må gott, igelkott

Inga kommentarer: