tisdag 13 mars 2012

IKEA




Här ser ni M på sin karateträning i söndags. Han blev riktigt stolt då de fick träna på att sparka ner Sensei. Dock är han vääääldigt noga med att tala om att karate får man bara får utöva Karatei dojon.
Klok som en bok!
Stolt mamma!



Jag undrar om jag inte innehar tjejrekordet av att gå på IKEA. Jag gör det jag ska, INGET annat. Jag vägrar bli vallad likt boskap längs den där snitslade banan så jag tar min egen väg. Ibland går jag MOT strömmen och herregud vilka elaka blickar man kan få. Busigt värre ;)
Jag vägrar också äta femkronorswurren vid målgången. D.I.S.G.U.S.T.I.N.G. Jag äter helllre torktumblarludd.
Allt detta AntiIKEA startade nog då jag kom på den briljanta idén att gå på IKEA den 27 December 2005. Jag var gravid och hade gått två veckor över tiden men ändå ska jag prompt gå på IKEA då mellandagsrean startar. Ibland tänker man bara inte.
Jag gillar dock det mesta på IKEA men bara om jag får gå min egen väg där inne.
Idag ska det endast handlas till nya butiken. Mattor, Speglar och annat smått och gott som kan behövas.
Så inga värmeljus eller servetter till mig inte!

Träningen igår visste var den tog. Jag kommer gå som en pensionär ett par dagar känner jag. Träningsvärk är dock skönt!

Något som är lite otäckt nu. Igår hade han Eklund permis och tog en promenad på stan i Norrtälje. Ni vet fanskapet som mördade Engla och Pernilla. Han sitter bland de andra nötterna på Norrtälje anstalten och igår fick han permis en stund. Det var tur att jag inte såg honom. Jag skulle säkert må illa.

1 kommentar:

Jocke sa...

Förstår känslan vännen, jag känner lika när jag går på Ikea ;-) Visst är det skönt med träningsvärk va? :-)