torsdag 1 mars 2012

Nu är det förkylt

Oj så ämlig och sjuk jag känner mig. Jag nyser och pratar konstigt, har feber och känner ingen lukt just nu. Det är nog det värsta tycker jag, att man tappar lukten vid förkylning.
Idag är våran dag. Vi ska åka itll Eniro i sollentuna och hämta vår bil. Alltså VÅR bil! Ingen lånebil. Eniro har lovat mig att den skall levereras med rosa rattmuff. Vintern är ju slut visserligen men det skulle vara fint. Jag har sparat en fin liten doftis att hänga i backspegeln. En blommig Flamingo från Rice som jag sparat till ett speciellt tillfälle. Det är ingen lyxbil och den är absolut inte ny, men den är VÅR!

Var det någon av er som friade igår? Skottdagen ni vet. Vem kan ha missat liksom? Jag tycker det är trams att tjejer bara får fria denna dag. Jag hade gärna friat dock. Kanske nästa skottdag!

M fällde en kommentar på karaten i söndags som jag småfnissat och myst åt i dagarna. "Mamma, ser du vad snabb jag är fast jag är så liten" . Han har självinsikt!
Själv har jag lagt min tärning på is denna vecka för att nästa komma igen med buller och bång.





Inga kommentarer: