fredag 2 mars 2012

Slap my ass an call me Suzy

Det är precis vad jag just sa till det halsonda som försöker smyga sig på mig när jag som minst anar det. Smisk ska den ha bara!
Otrivin menthol, har jag förespråkat förr och jag gör det igen. Det blir som korsdrag i hela huvudet när man sprayar. Cvitaminbruset är snart slut men jag har en låda med Texas pecan i frysen. Den gör susen vad jag har hört!


 


Igår föresten, jag glömde berätta. Jag träffade på två tullare igår utanför ICA flygfyren när jag och M var där och handlade. Jag vet inte var det små får sina fruktansvärda ideer ifrån då M frågade mig om "poliserna ska skjuta huvudet av oss?!". Det är hemskt att han ska gå och vara rädd för polisen (tullen). Säkert är det någon som hotat med polisen någon gång. I vilket fall som helst så stod vi och kramades och pratade en liten stund. (Ja självklart känner jag dem båda tullarna.) Den stora av dem bjöd M på en kexchoklad, så redan där hamnade ordningsmakten i bättre dager i min sons ögon. Vi fick också sitta i bilen och sätta på blåljus, prova handbojor och batong. Vi kollade tullens avgasrör bland annat så nu är m näääääästan näääästan tjenis med dem. Vi är en bit på väg.

Nu är det kvällskaffe och snart sängen för mamma S
Natti natti

Inga kommentarer: