söndag 23 november 2008

JaCk FrOst på bEsöK




Kom och se!!


Titta vem som hälsade på för första gången i år i Norrtäljes societetspark. M har inte träffat honom förut så det var med största försiktighet och nyfikenhet han närmade sig honom. Efter lagomt studerande så fick snögubben till och med en kram. Den värmde säkert!


Så klart värmer det i ett mamma hjärta Y, när ens liten för första gången upptäcker saker. Första skrattet, första steget, första ordet, första dagen på dagis, första lördagsgodiset och idag, första mötet med en riktig snögubbe. Kalla mig tramsig jag är sån. Jag vill gärna dokumentera alla första-upplevelserna både med skrift och bild. Jag har nu lånat någon form av superkamera av en vän så även om jag själv inte är en mäster på att plåta så blir ändå bilderna hyfsade!


Jag återkommer, vill ändå snabbt lägga upp en bild så ni får se vem jag träffade idag!


"Om jag lyckas, det drar vi lott om"


Föresten kolla in Giloparilos tävlingar hon har med jämna mellanrum, priserna är de bästa!! Just nu kan vi vinna superfina renar at dekorera med till jul. Gå till tävlingen.
En annan härlig blogg att inspireras utav är Granne med Selma. Även hon har en tävlig med underbart vackert pris!! Y

Inga kommentarer: