fredag 21 november 2008

Testing Testing

Då många av mina närmaste har börjat blogga så varför inte jag?! Det är väl framtidens grej?? Frågan är väl vad jag ska ha för inriktning, skulle jag ta dagar ur mitt liv skulle den ena efter den andra (om mer än två läser denna förståss ;) få yrsel och diverse symptom på oroligheter.

Inredningsbloggar finns det ett otal av och de bästa skulle jag aldrig kunna konkurera mig med. Då jag inte är någon Blondinbella eller Sofie Fahrman blir det heller inte någon blogg om mode. Mammablogg månne? Äh.. den finns för många.. Bråkblogg a la Schulmans? Nej nej, jag är för snäll för det..

Singel-mamma-blogg då? Kan det vara någon inriktning eller? Det är ju faktiskt just vad jag är. 32 år är ingen ålder på en häst säger de som vet. Jag föddes hösten 1976 på Västerås lasarett. Sedan dess har jag flyttat land och rike runt. Äntligen har jag hittat min fasta punkt. Norrtälje! Denna Roslagens pärla! Att jag inte hittade hit tidigare är bortkastad tid kan jag tycka. I Norrtälje bor jag sedan åtta år tillbaka lite drygt. Jag bor just nu i en liten liten tvåa med en liten liten pojke, M. Pappan finns i allra högsta grad med i bilden, dock inte på min adress! Det är efter lille M, som strax fyller tre år som denna blog är namngiven. Hjärtemammas!!
Det finns en till i min närhet som kan relatera till hjärtemammas, du vet vem du är Giloparilo ;-) *puss*

Vi får börja så här, jag ska försöka skriva ihop en kort beskrivning om mig själv och mitt röriga liv så får vi strax se om denna blogg kan leda någon vart!


"Kärlek är föda för själen"

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men såklart att jag ska va först på din blogg. Hahahah ordverifiering = KIESS coolt.
Kyss till Mille från Tant Glisa

Anonym sa...

hej hej!Kul att ni var hos mig,det var riktigt trevligt.Javiss läser jag din blogg S.Nu kommer det att bli ännu mera stavfel på denna sida.Kramiz mammis