onsdag 25 juli 2012

Årets hittills soligaste dag

Det måste det väl ändå vara idag? Eller? Vad vet jag, jag jobbar ju. INOMHUS! Äsch skit it, det lbir säkert fina dagar framöver eller så börjar det väl spöregna, så jag är inte ett dugg bitter idag! :) Vilken tur att man älskar sitt arbete inte sant?!

Lite har jag ju fått vara ute i solen i alla fall. Jag tog en promenad till jobbet i morse och det var så skönt så. Jag är hemma i lägenheten denna vecka då min lilla lya nästan har fallit i glömska den sista tiden. Vi har ju bara varit på landet i stort sett hela våren och sommaren.

Fjällorna 2011

Igår hade jag och Fiddelitten möte i måndagsklubben. Vi möttes angående vår Fjällenresa i slutet på augusti. Vi Fjällor åker ju upp en helg och det bör planeras väl. Det ska bli otroligt skönt att komma ifrån staden. Dock kan jag inte garantera lugn och ro bara för att vi kommer vara mitt i skogen utan el eller vatten i kranen. vi har några riktigt galna individer med oss. Jag nämner INGA namn :)

Det ska i alla fall grillas, badas i älven och drickas skumpa. Vi ska skratta, busa och plocka hjortron. Detta är exakt vad vi behöver

Nu ska jag sätta mig en stund på ändan. Jag tog ett par riktiga klackar i morse och de ömmar aningens i mina tår just nu.

jo förresten jag fick mina Bruce Springsteen biljetter sålda igår också. BRA med betalt fick jag också!

vi hörs och syns okej?!

Inga kommentarer: