torsdag 12 juli 2012

Sista dagen idag!



Vänner och andra läsare,
Idag är det min sista arbetsdag innan semestern och INGEN är nog lyckligare än jag just nu. Jag älskar mitt jobb men nu känner jag att jag jobbat klart på ett tag. Visserligen är semestern denna vända endast på tio dagar men ändock!

Vackra Helle och hennes fransos har hyrt en liten stuga på Gräddö så jag kommer fira min semesterstart där ute ikväll!
Jag och Frugan småstartade lite igår. Vi invigde min Balkong för i år, ja jag vet sent men ändå. Vi firade med varsin iskall Norrlands guld trefemma och en fantastisk kantarellmacka. De var lite krispiga av gruset vi inte hade tålamod att pilla bort, men attans sandaler vad gott de var! 
jag var även lite kreativ med min limpicka och en trave böcker jag hittade i källaren. Ni ska få se sedan vad jag tänkt. Jag ska ta ut kreationen på landet ikväll och spraya med lite färg bara, sen ska jag visa! Limpistolen är underskattad!

Nu ska jag slänga i mig kaffet och dundra till jobbet. Jag slänger upp lite bilder under dagen. På lite allt möjligt. Bara för att jag kan!

Varma Kramar!

Inga kommentarer: