lördag 7 juli 2012

Dagens första




Jag måste bara, med glimten lite lätt i ögat få dela med er dagens första kärringvarning. Apropå det här med att bli gammal. Jag kom på mig själv och skrattade högt i min ensamhet. Jag sitter och läser en artikel på Aftonbladet och dricker ur min mustaschprydda mugg, fnyser åt artikeln och säger högt för mig själv : "håhå jaja" HALLÅ LIKSOM, vem säger HÅHÅ Jaja nu för tiden å framför allt till sig själv?! jo Pantertanter såklart!

Jag sitter och taggar inför veckans sista jobbdag. Vädret ser för jäkligt ut och i vanliga fall hade jag väl inte brytt mig men nu är det så att jag planerat en picnic på berget vid vattnet i kväll när jag kommer hem. Jag håller tummarna för att det klarnar upp. Gör det inte det får vi väl sitta på altanen på en filt, egentligen inte mer med det, men ni ska se utsikten från just DET berget och just den platsen. Gripande!

Spelar ni rumble föresten? Ordappen på smartphones? Det gör jag och jag är redan fast. Det är skitkul i alla fall och önskar ni gå en  match mot mig är ni välkomna att lägga till mig under namnet sillySarah!

Ha en fin helg läsare, borsta tänderna ordentligt efter all lördagsgodis och DONT drink and drive!

KRAMA

2 kommentarer:

Matilda sa...

Du är för go gumman! Kommer på mig själv mellanåt jag med , tycker om att lösa melodikrysset tillsammans med en kopp kaffe och lite bridge blandning... Det är väl panter om nåt!! Men du jag trivs rätt bra med det ändå... För visst är väl det de nya svarta liksom?! Puss på dig och ha en underbar helg!

Hjärtemammas sa...

Haha BRIDGEBLANDNING?? Ja okej då, det får funka, bara du inte börjar servera dina gäster polkagriskarameller ur en gammal porslinspotta!
Puss själv fining!