torsdag 26 juli 2012

Hurra!



Hurra var min första tanke när jag såg att även Superduper übermodellen Gisele Bündchen också kan ha lite potatismossvälld mage emellanåt. Sen gick ett ljus upp, hon är ju gravid så klart. Grattis då! Andra barnet på G och så jävla assnyggt gravid. Hon ser lite lagom gasig ut så där, som en fjärt på tvären. Men det är ju Gisele vi snackar om. Igen, Grattis!

Dagen har börjat med en liten försovning men min kära kollega tyckte gott jag kunde komma en timma lite senare så därför tar jag mig nu tid att blogga lite. Jag har även några andra bloggar jag läser på morgonen, totalt oväsentliga egentligen. Nästan lite pinsamma så om någon skulle komma på mig att läsa dem. Därför tänker jag inte skriva vilka de är, Men tre stycken är det i alla fall. Dock är jag jäkligt dålig på att läsa vänner och andra privapersoners bloggar. Jag skäms, jag vet ju att ni läser min! Jag ska bli bättre på det jag lovar. Undrar om man kan ställa in datorn på automatisk bloggvisning?! Varje gång jag öppnar lockat på toppen så rullar de i lagom lästakt. På så sätt har jag ingen ursäkt att inte läsa dem. Detta skall forskas i.

Idag är sista dagens arbete innan dryga veckans semester igen. Detta kommer bjuda på Furuvik och biopremiär bland annat. Svampskog blir det i morgon. Det blir mest lugnt. Jag hade hoppats på att ta en liten tur ner till de skånska slätterna för att hänga med några finfina vänner men  jag gissar att det tyvärr inte blir så. Jag kommer vistas på hemmaplan som sagt och akta mig för fästingar. Roslagen är underskattat. kom hit vet jag så ska jag visa er runt.

Nej nu blire påtår sedan en liten dusch!
vi hörs och syns vänner, var rädda om varandra.

KRAMAR

1 kommentar:

Therése sa...

Hajdö! Det var synd att det inte blev nåt skåne, men det är fullt förståligt. Det är rätt skönt att vara på hemmaplan när man inte har så mycket semester kvar. Det är ju bara 1,5 vecka till man börjar jobba igen! Kanske om vi planerar lite bättre nån gång så kan vi komma till dig, men du vet hur det är med framförhållningen, vi är lite sådär spontana av oss. Fast vad det verkar ska vi nog spendera nåt av sommaren uppåt landet nästa år i alla fall. Jaja, jag ska inte kidnappa hela ditt kommentarsfält ;-)
KRAM!