torsdag 25 december 2008

Tut Tut sa tåget!






Nu sitter vi på M:s golv och leker med stor batteridriven tågbana från Lego han fick av pappa. Vilket genidrag! Detta kommer underhålla honom många timmar framöver!

Julafton var riktigt lugn. Vi hade en traditionell afton med lite otraditionella inslag. Som jag beskrev innan så är vår familj lite alternativ, vilket vi är mycket stolta och glada över! Men tomten kom och skinkan stod på bordet ändå!
Vi delade ut julklappar både på morgonen och på eftermiddagen runt fyra.
Jag fick mig ett par underbara raggisar som jag önskat, med halskydd under!! E tycker väl att jag har en förmåga att slå på häcken, så han vidtog denna säkerhetsåtgärd. Han är så klok!

Sedan fick jag av han jag träffar, det vita lykthuset jag gått och dreglat över i skyltfönstret så länge! Sen bjöd tomten på lite annat smått och gott! Den bästa presenten är dock att jag fått träffa min syster på det sättet jag gjort den sista tiden, och att vi fått lille V så klart! Jag har funderingar på att ta med M till sthlm och bekanta sig med lillkusin, han msåte ju lära honom allt om de tre första åren, när han ska trotsa och hur allt funkar!!


God fortsättningY




2 kommentarer:

peggy sa...

god fortsättning älsklingar.Imponerad av din fina sida,men egentligen inte ,för jag vet att du är en mästare på att pynta och fixa.Väldigt fin blogg sarah.Puss på dig o Mille Älsklingen

Anonym sa...

Hej älsklingar!Nu åker jag till holland!Ville bara säga hej och ge er en stor kram.Var rädd om er båda pussa M och en puss till dig också.Läser din blogg nästan varje kväll,den är bara så fin herregud.Kommer att sakna er.....