onsdag 31 december 2008

Happy New Year, Gelukkig Niew Jaar, Gott Nytt År


Nu har Nya Zeeland redan fått firat Tolv slaget mot 2009!

Jag själv kommer inte fira något alls, Jag håller på å fixar å donar hemma inför barnkalas på lördag. M fyller ju år i morgon, hela tre år! Såjust nu är jag i målartagen, tänkte måla om hans säng från antikbetsad furu till vit. Vi får se hur det blir, jag lovar attjag kommer med bildbevis. Sen är det bakning som gäller. Goda bullar sådana som bara jag bakar! Möjligen Perre kanske slår mina skills. ;-) Alltså bara möjligen! Sen tänkte jag göra små pepparkaks cupcakes som jag vill ha lingonfrosting på. Jag inbillar mig att det blir gott, även där kommer bildbevis. Synd att internet ännu inte är interaktivt ännu, då hade jag kunnat lägga in en doft länk på godsakerna.


Jag längtar efter lillen som kommer hem på fredag, dock kommer jag åka och krama honom redan på morgonen i morgon och stanna tills han somnar.

Jag längtar efter mormor också, det är dags att du komemr hit och hälsar på snart.


Gott nytt år mina vänner

2 kommentarer:

Anonym sa...

gott nytt år!! Åh jag hade så gärna velat komma på kalaset men jag tror inte att jag vågar riktigt ännu :(

Anonym sa...

GRATTIS M ... Hipp hipp hurra hurra hurra hurra ... På din stora födelsedag. Kram kram från familjen R i G-hamn