torsdag 1 januari 2009

Nytt år nya mål




Idag fyller vår lilla prins tre hela år!! Det var han som stod för fyrverkerierna med andra ord för exakt tre år sen på danderyds sjukhus :)
Han har sovit hos sin pappa till idag men jag var där tidigt och sjöng och pussades. Såklart så fick han "paketar" Bilar och sånt som grabbar gillar.
Jag har gjort om hans rum som jag har planerat så länge. Äntligen är det klart.
I morse när jag var hos M och hans pappa så visade C mig sina alster! Hon är så duktig. Hon har blivit inspirerad av Tildas vackra änglar. Hon köpte sig sin första symaskin häromdagen för julklappspengarna, så hon sitter vid den mest hela tiden. Det är så roligt!
Nu ska vi baka bullar och chokladbollar med vackert strössel!


vi återkommer




2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis stor killen önskar hela familjen RINSE... Oj va fint du har fixat till det i M´s rum raring. Välkommen hit när mannen åker till INDIEN på jobb. Kram kram Giesela och famljen

Anonym sa...

Vad fin sängen blev!! :D