fredag 30 januari 2009

Tillåt mig


Kära förortsflundror.. Helgen är kommen och jag har inte skrivit här på snart en vecka. Risken finns att detta enkom blir ordbajseri från min sida, med ingen som helst innebörd.. ja ni ser redan!
Jag vill börja med att skriva om mitt stavfel från förra inlägget kollossal ska vara kolossal. Så, jag undanbeder mig vidare pikar om stavfel, låt mig tro att jag är skitbra på att stava okej Helge ;) snälla DET kan du ge mig i alla fall.. YYY
Helgen kommer bjud på totalrensning av mitt källarförråd. Saker ska bort och ut på blocket, så jag får plats för nya saker att samla på, "som kan vara bra att ha".
Är det någon som känner sig manad att hjälpa till så varsågoda. Mamma min brukar vara bra på att sortera, henne skulle man ha här nu! *host host* Läste du det Mammi? Vi saknar dig.

Lekrymden blir det på söndag. För er som inte känner till lekrymden är det ett stort vadderat rum kan man säga med massa skoj för barnen. Man släpper bara lös dem så leker de sig skittrötta! Trillar de så är det ingen fara, de landar mjukt!
Nåt annat jag ska försöka göra under helgen är att leta reda på någon som har skridskor i M:s storlek så han får prova på isen lite. Sen är nästa grej att hitta någon med badkar så vi kan få plaska lite tillsammans. Det är så mysigt..Någon som har något av detta att erbjuda?


Finns det någon som kanske kan erbjuda måleritjänst också? Jag skulle behöva måla hall/vardagsrum helt vanligt vitt och känner att jag varken har skicklighet eller tålamod till att göra det själv. Belöning blir att tillbringa en dag, eller så lång tid det tar, med mig :D

Sedan skulle jag vilja ha en toalettsits i GULD också, medan jag ändå önskar.
Någon som vill köpa en gitarr??

"kan man byta sitt liv mot en enkel refräng om kärlek?"

Inga kommentarer: