tisdag 13 januari 2009

Motivera mera


Idag har jag varit med min syster hela dagen i Stockholm. Vi tog ut Viggolicious på premiär i shoppingens mecka, Skärholmens Centrum. Det har verkligen oförtjänt dåligt rykte tycker ajg. DEt är jättefint där. Vi hittade massa av fina grejer, men avsaknaden av slantar lyste om mig så jag kom hem tomhänt. Min syster dock tog på sig fel byxor idag. Hon bara råkade ta på sig spenderarbyxorna idag. Typiskt!! Så hon blev tusingen fattigare ungefär. Vilken lycka! Hon fick massa fina saker med sig tillbaka hem. Dock fick jag inspiration att röra på mig. Vi inspirerade varandra att motionera mera å försöka låta bli de där mackorna som både hon och jag är slavar för. Nu jäklar. Jag hittade även en bild på nätet som jag ska titta på när jag tycker att min motion-motivation börjar avta. Hoppas jag kan inspirera någon av er med med denna bild :)


püss å kram, vi ses på stan

1 kommentar:

Anonym sa...

NU är det slut på lösvikt´s güdis.
Hoppas allt är väl med dig.
Kram Giloparilo