söndag 18 januari 2009






Dagen har tillbringats i skogen. Då M går på dagis via friluftsfrämjandet måste man ju som förälder främja friluftslivet.. typ.
Vi, alltså jag, M och hans papp åkte ut på vackra kärleksudden i Norrtälje och grillale korv. Vi samlade pinnar och kottar och sen tände vi eld med aftonbladets sportbilaga. DEt är egentligen det enda jag kan komma på att den bilagan är bra för :)

Nu sitter vi inne i värmen med tänd ljus och varm choklad! Mysigt eller hur?
Jag har blivit inspirerad att köpa en ny kamera, jag avänder ju mest min mobil som förvisso är helt okej på foton men jag vill ha en sån som min syster. en digital systemkamera. Jag vill utvecklas på att fotografera, det är så skoj! Så är det någon som läser denna blogg som har en sådan till övers bara liggandes så hojta till okej?!
Slänger in en bild på min säng som jag strax ska inta, då lilleman kikar film!!

Passar också på att slänga in en bild på Tubbes mammas tulipaner hon fått av pappan. Vi var där och lekte i lördags. Så ni , med fördel män, som känner för att komma och leverera en sån här bukett, på ca dussinet, till mig så varsågoda. Vita tulipaner är ju min favvoblomma.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Håller fullständigt med, det enda som är bra med Aftonbladets sportbilaga är att den funkar jättebra för att tända pannan, helt oläst förstårs! ;) Sara

peggy sa...

Haft lite strul med att komma in här,men testar igen.Kul att du funderar på en ny kamera Sarah,du är ju duktig att fota,kanske jag kan få den gamla?Saknar er puss

Anonym sa...

Hej vännen, vi köpte oss en ny när vi var på semester. Det bidde en sony 300, Den hade fått bäst i test i några fototidningar under hösten så en sån fick det bli. Hur nöjda som helst med den. kram kram

Anonym sa...

Hello sis! Jag stog länge och fingrade på choklad på ICA igår men satte tyglar på mig själv. Kanske du kan bjuda på en kopp när jag kommer?

Hjärtemammas sa...

klart jag bjuckar Syster. Min är den godaste, Jag gör ju egen. Kakao med hög chokladhalt, vaniljsocker och lite Kanel.. jeasus.. mumma mumma