måndag 4 juli 2011

Älskar, älskar inte

Nej nej jag Har inte gått och blivit romantisk på senare dar det var just bara det enda jag kom att tänka på när jag tittade på bilden på blomman lilleman plockat till sin snygga (hans egna ord) mamma idag. M ligger FÖ i feber och Jag är nog steget Bakom alldeles tror jag. Varm är Jag i fall, Jag chansar på feber men man vet ju aldrig. Soffhäng med TV ikväll. Kaffe naturligtvis. Jag Har faktiskt slagit på tvn vilket INTE hör till vanligheten då min lilla bärbara är mitt kvällssällis i vanliga fall. Vi får se om den kommer tillbaka eller om jag får en ny. Håller tummarna för det sista.
Jag mobilbloggar så länge och tyvärr blir det inte lika frekvent som annars.
Men jag lever och tittar in emellanåt för att tala om hur jag Har det. Idag har Jag det, trots sjuk liten, riktigt bra. Tänk så livet ter sig emellanåt.
Nu retirerar jag åter till mitt java.
EOM


Inga kommentarer: