fredag 8 juli 2011

Möt pricken.

Gårdagen var finfin. Vi fick äntligen komma ut i friska luften efter att lekt sjukstuga hela veckan. Penicillin är grejer det så nu är vi på benen igen. Vi tog det ändå lugnt igår med en Picnic i lilla parken här bredvid. Frugan, Tutut och pricken hade gjort sallad och annat fint som Vi njöt av. Idag Åker lillskrot till pappa och Jag tar igen massor. Både arbete och annat som kommit av sig den här veckan. Ikväll ska jag battla musik på min Balle med en militär. Giv akt liksom! Herregud, Jag kommer ha träningsvärk i morgon av att få sitta spikrak i ryggen hela kvällen.
Det blir dock lugna gatan för mamma S i helgen, då det vankas arbete för mig i morgon med sen ska jag försöka lapa lite sol. Eventuellt ska jag prova på att paddla paddlare! En K1 ligger och väntar på att Jag Ska testa den. Vi får se.
Ha en fin fredag vänner små.


3 kommentarer:

MaMaT sa...

Ojojoj... Blev faktiskt lite generad först när jag läste att du skulle ha träningsvärk efter att haft en militär på besök.... ojojoj... Rak i ryggen var det. ;)

Hjärtemammas sa...

HA Ha Matilda jag menar inte så ju. Men att sitta rak i ryggen och i giv akt en helkväll är nog jobbigt. Du borde bli generad av att gå omkring med din mage istället, alla kan ju gissa sig till vad du gjort. Hi hi kram på dig Sötis.

MaMaT sa...

MENDU!! Så har jag aldrig sett på det... Snuskfia nummer ett liksom... haha... Ha det så bra!