måndag 25 juli 2011

En helg utan, en natt med.

Efter en helg med allehanda nya kontakter och erfarenheter fick jag chansen att ta hem mitt Bustroll en natt för lite söndagsmys. Söndagarna är singlarnas absoluta dödsdag. Jag var extra kramsjuk igår så det passade alldeles ypperligt att jaga hem lille M. Idag är Det jobba för hela slanten. Ja hela veckan faktiskt. Vi får se om tid finnes för annat skoj. Jag tänker nästan hela tiden på massakern i Norge och blir så sorgsen. Tänker att det kan hända precis var som helst. Där Jag är, där du eller någon annan vi känner befinner sig.  Huga..
Gå och jobba med er, det ska jag. Varma kramar SJC


2 kommentarer:

Anonym sa...

fullkomligt ÄLSKAR din nya bild!!
<3
"J"

Hjärtemammas sa...

Men ÅH tack! Nu kan jag ju inte direkt placera vem "J" är, jag kanske inte ens känner dig men tack ändå och välkommen tillbaka!