torsdag 3 maj 2012

Förresten Bröllop




Jag ska på bröllop nästa helg. Det är en fantastisk kvinna som gifter sig med en fantastisk kille. Minns ni Falken från min blogg? Det är Han som gifter sig med sin kvinna.
Jag har fått äran att fixa brudens hår och make up till D-dagen. Vi provmakeade häromdagen och hon blev slående vacker!
Jag själv har hittat en liten pärla från Remind att ha på mig. Den är så söt och nu ska jag bara försöka hitta en liten cardigan eller bolero att ha över. 

Vad tycker ni? Snygg va?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Inte schysst att bräcka bruden. Galet snygg klänning. Pöss pärlan/ Jennie

Hjärtemammas sa...

Alltså jag vet man får absolut inte bräcka bruden och det finns ingen risk med det, hon är STUNNING: vackrare får man leta efter, SEN kommer jag ;)
pöss min fina Jennie