måndag 7 maj 2012

Så här kan man bära upp ett par svettiga träningsbyxor om man vill.

Jag visste att det var något jag glömt när jag packade träningsväskan i morse. Träningspjucken! Det funkade med klackisar ändå när jag åkte hem. Tur att vi tränar barfota. På måndag har jag gradering. Jag är stoltare än tuppen.

Idag fick jag boka ett otäckt och inniHelsike dyrt akutbesök hos arga Tanten på folktandvården. Huga. Det tog inte lång tid men jädrar vilket övergrepp jag kände att jag varit med om. Jag reagerade lite väl häftigt på hästkuren med bedövning också så jag skakade i hela kroppen länge efteråt. Lite svettig träning på det och en varm kopp te senare känner jag mig nu lugn. Jag kikar lite på "Game of thrones" andra säsongen. Har ni inte sett den så gör det. God natt.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad har du för snyggt på fossingar sarah ? Djäkla tandläkaren ! Hoppas at du är bättre kram mammiz

Hjärtemammas sa...

Det är mina snygga kilklackar från Vagabond. DE i mocka! KRAM