måndag 21 maj 2012

VAR sak har sin plats.

En av mina nitiska nycker är mina tidningar. Om du inte skall läsa dem eller vet hur man lägger tillbaka dem precis hur de låg, så låt bli att fingra på dem. Mina ligger inte i datumordning utan i ordning om vilket omslag jag gillar bäst. Prinsessan Madeleine prydde Elle i november 2011 och det magasinet ligger fortfarande högst upp i ena högen. I bakgrunden på den här bilden ser ni lite av min soffa jag fick hem i helgen. Vågat för att vara mig men jag älskar den. Just nu är den jag. Bordet i förgrunden är ju mitt eget. Det jag slängde ihop av två Europapallar och fyra hjul. Jag är mycket nöjd.

Idag är jag sjuk som en hund. Det känns som om jag ska tappa lungorna när jag hostar, och jag fick masa mig hem från jobbet. Jag håller mig inne, pratar med mina små plantor som skall slå rot och de som ska gro. Är ni friska? Nu ska M in i dusch sen ska jag vila i min mjuka vilvänliga soffa. Matlåda till lilleman för i morgon är packad och klar. Nu chillar vi resten av kvällen.
Gnatt..




Inga kommentarer: