fredag 11 maj 2012

Välkommen Fredag i sköna maj!


Möt Bosse


Det är kvavt som attan men jag gillart. Det är i alla fall inte kallt! För mig är det huvudsaken just nu.
Jag sitter på jobbet och just nu ser det ut som att jag arbetar stenhårt. Jag tar mig en lunch och passar samtidigt på att blogga lite.

I helgen ska jag på bröllop men först ska jag mellanlanda på tysk mark ute på landet. Eventuellt ett glas rosé och lite gos med en bamsehund. Apropå hund så var Shih Tzun Bosse nyss in och häslade på. Vi snackade och kramades lite. Jag vill så hemskt gärna ha en Shih Tzu. Det är den bästa hunden om ni frågar mig. Ja nu blev detta öven en husdjursblogg.

Jag har lite meck att fixa på bilen också. Eller Eniro får mecka och jag tänkte sitta bredvid och titta på. Det låter jäkla illa när jag svänger vänster så jag vågar knappt svänga annat än höger. Jag kan ju hamna i stort sett var som helst. Tänk om jag ska till jobbe liksom och hamnar i Jukkasjärvi eller nåt. Tokigt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter som vänster hjullager fram TROLIGEN ,tur att du har en sån fin kompis som kan bilar .Ha en bra dag puss mamma morfar