fredag 25 maj 2012

Mors dag på söndag!



Glöm inte Mors dag på söndag hörrni. För er som det berör vill säga. Vackra Heller har alltid varit min morsdags-ambassadör och förra året eller om det till och med var året innan så fick jag detta fina halsband av henne till Mors-dag. som att det var från m då såklart.  Jag har inte tagit av mig det en enda gång sedan jag fick det. Jag fick ett annat halsband en gång med fina budskapsringar att hänga på, också av henne som jag tills jag fick detta inte tog av mig en enda gång. Det har liksom affektionsvärde och jag kan inte förmå mig att ta av det.
Sen är det himla fint också tycker ju jag.

Detta år Helle om du läser detta tar jag gärna emot en Regnparkas från Didriksons i turkost som jag igår provade på Intersport. Den är sänkt från 1500:- till 900:- som hittat alltså!! Puss fina

En regnjacka är faktiskt något jag verkligen behöver, och ett par överdragsbyxor. Den jackan jag provade igår kände jag mig som en prinsessa i. Jag tror att om jag skulle göra en färganalys skulle turkost definitivt vara min färg. Blond och med bruna ögon gjorde susen. Sen ett par fräknar på det.
 Nu har jag ju börjat gå i skogen å så ute på landet, tillsammans med hunden och han ni vet, och då kan jag ju inte låta lite regn hindra mig. Det har liksom aldrig blivit av att jag köpt och uppdaterat mina regnkläder. Paraply funkar ju liksom i stan!

Vädret idag kräver sin långklänning känner jag. Sandaler till liten och solhatt. en riktig bonnabräna har han dragit på sig i nacke och på armar trots spf 40.

Jag ska passa på att sola lite själv innan arbetet. Idag börjar jag inte förrän klockan 13. 

Ha en fin dag läsare, ta hand om varandra och glöm inte att smörja er i solen. Kamomillspray är PERFA för lite solkyssta slingor i håret.

Kramen




Inga kommentarer: