onsdag 8 juni 2011

Jag har gått på det!


Jag köpte igår, när jag ändå var in på Apoteket, ett tuggummi som heter Vigo och som tydligen ska göra susen för knopp och kropp. Det finns tre olika "verkningsområden" och jag tog Beauty. Inte för att det kanske behövs *slänger sådär malligt med håret som bara SJC kan* men ändå! Denna påse med riktigt goda tuggummin, ska innehålla selen och caroten vilka båda ska förstärka elastisiteten i huden samt ge den en fräsch lyster. 29 kronor kostar en påse och jag köpte den!! Jag har således gått på detta! Vigo tuggummi har beskrivits bland annat som den absolut dummaste produkt som någonsin uppfunnits!

De andra två varianterna ska öka ens mentala samt fysiska förmåga. Det ska bli spännande att se vad det blir av folk och om detta slår på marknaden!
Kom ihåg var ni läste det först folks!!

Igår tuggade jag maxdosen på fyra tuggummin om dagen. I morse kom jag till mitt morgoncafé och fick höra att jag såg fantastisk ut! Och istället för att ta åt mig så skyllde jag på Vigo och kom med andra ursäkter om att , "äsch jag som inte..." osv. VARFÖR ska det vara så svårt att ta komplimanger? Jag har bestämt mig att nästa gång jag får en komplimang ska jag sluta bli generad och istället tacka allra ödmjukast för den! Banne mig! Detta är mitt midsommarlöfte! Visst får man väl avge löften på midsommar med och inte bara på nyår?


Ikväll blire kiwiglass, enkelt och gott att göra själv! Instruktioner känns överflödiga!

Idag blir det jobb fast jag egentligen skulle varit ledig. Det känns ändå okej. Jag får ta en ledig dag nästa vecka istället. Snart är det också midsommar! Åh vad jag längtar. Jag ska åka upp till Dalarna och göra egentligen absolut ingenting!!

2 kommentarer:

Bärnard sa...

Varför har du gömt en kyckling i den till höger?

Hjärtemammas sa...

Aaah BÄRNARD! Du såg den med!! Kyckling är gott, thats why. Enkelt!