fredag 10 juni 2011

Kära studenter grattis

Jag betvivlar ju starkt att någon i studentålder skulle få för sig att läsa något annat än Kissie, Kenza eller Gaybloggen och allra minst min men jag vill ändå gratulera till studenten. Jag såg några i morse och fick gåshud över hela kroppen. Jag blir verkligen så himla rörd när jag ser dem ta studenten. Det känns som jag vill börja gråta också. Supermärkligt men jag blir så lycklig med dem. Jag minns ju hur det var när jag själv tog studenten för tio (hosta hosta) år sedan. Idag blir det först jobb och sedan skiva för Corny som även hon går ut idag. Så håret är redan lockat och klänningen är på. Igår var vi ute på marsvins promenad. Tuttut lånade ut ett av sina till M och de var så stolta när de gick på stan med ett marsvin i varsin vagn. Folk tyckte det var lite annorlunda kanske men då får de tycka det. Vi hade trevligt i alla fall. 


1 kommentar:

mamma sa...

Ah men så gulligt ,trodde jag inte att M skulle göra den lilla tuffingen .Underbart .Jag blir också rörd av att se studenterna ,dom är ju så fina och söta idag .Kollade dem imorse ,flickorna ser ut som små bakelse i dom söta små klänningar .Nu är mina flickor stora ,länge sen ni tog studenten ,jag mins dem alla .