torsdag 9 juni 2011

Soliga torsdag!

Solen lyser som tusan, jag jobbar men skulle behöva vara ledig och sola. Jag märkte hur BRA jag mådde av all sol jag fick på Kreta. Inte bara att jag blev himla brun å fin men vilket välbefinnande man känner efter den långa vintern som varit. Så en dag ledig vill jag vara för att bara ligga å ta emot strålarnas D-vitaminer. Visste ni att man är som mest mottaglig för solens strålar och D-vitaminerna den ger, i knävecken! jo det är sant, så är du deppig å behöver lite ljusterapi, blotta dem då!

Söndag är dock min lediga dag. Då ha rjag bestämt att jag ska låna Gustens gräsmatta med tillhörande brygga. Tydligen ska det vara dåligt väder då men det skiner jag i. I mitt sinne kommer det vara sol i alla fall.
Det kommer bli fint att ta igen sig efter en lördag med tjejerna. Vi ska ha osm ett litet coctailpartý på min balkong är det tänkt på lördag kväll! Påsar med partyis är redan köpt till vinkylarna!

Ha en fin torsdag vänner och andra!
Välkommen tillbaka!

Inga kommentarer: