måndag 13 juni 2011

Oj vad det växer!

Ruccolan växer så det knakar, solrosorna med. Att skaffa en Liten odling på ballen Var det bästa jag kunde gjort. Jag påtar och har mig, knipsar av gammalt och pratar upp nytt. Idag kom jag På mig själv att prata med en skalbagge bland tomaterna. Han svarade mig inte. Sen vill Jag passa på att slå ett slag för Body shops bodybutter. Jag har massa olika dofter och kan inte få nog. Denna är sommarens och hjälper mig att inte flagna bort brännan. Jo! Regnet är här nu. Jag gjorde en Pippi och vattnade blommorna ändå. Nu Ska mamma S Nanna kudden. Snart är det helg och snart midsommar. Det händer grejer vill jag lova. Stor stor fest på lördag. Weei Jag längtar!   God natt och sov gott, lova det?!



2 kommentarer:

Fräkniga donnan sa...

Mysigt med din odling på ballen! Måste ta o komma till dig o partaja snart!! Det va så länge sen jag kunde dansa, men nu är jag på g igen!
kram söta du!!

Hjärtemammas sa...

Ja det måste du hjärtat! Vi hade en typisk MH kväll i lördags, fasiken att du inte var här. Men vi tar flera!! Kram Darling! miss you <3