söndag 12 juni 2011

Jag har väntat på ett regn

Det har hela veckan snackats om OVÄDRET! ovädret som tydligen var överallt men inte i Norrtälje. På söndag skulle det slå till minsann men jag har inte sett skymten av det. Tack och lov. Jag har istället njutit av min lediga dag på Gustens brygga alldeles ensam. Jag har ramlat gårdagens bravader till de goda minnenas speciella ställe. Vi hade en fantastiskt rolig kväll med allt som hör därtill. Goda vänner, skumpa och musik. Just nu är Veronica Maggios 'Satan i gatan' favoriten. I alla fall så fick även jag som värdinna lite roliga presenter. Förutom blommor fick jag en Liten Goodiebag innehållandes Mascara, underlagscreme och lipfillerkräm. Intressant värre. Kanske blir i stil med SilvStedt snart. En fin Liten påse fick jag också av Morran men jag tänker inte gå närmare in på den. Se bilden och döm själva. Ha En fortsatt fin söndag vare sig ni befinner er i solsken eller åska. 




8 kommentarer:

Anonym sa...

Vem F.N solar med klockan på?

Hjärtemammas sa...

Det finns säkert någon som gör det. Inte jag i alla fall, den åkte av när jag tagit kortet förstår du :) Inga klockmärken här heller!

Anonym sa...

Var det bara för att flasha klockan som den var med på kortet då eller??? .....

Hjärtemammas sa...

Ja precis.. eller jag tyckte mer den passade in! :)

Anonym sa...

Läcker klocka, läckert det mesta tycker jag raring ;-)

J/C

Hjärtemammas sa...

Haha thnx babe.. jag vet att du nog suktar efter min röda lackväska jag! ;)

Anonym sa...

Vad trist gumman med såna tråkiga kommentarer från folk! Kan de inte hålla sig ifrån bloggen istället för att komma med spydigheter. Säkert nån bitter dam som sitter på håll och bara är arg hela tiden.
I <3 U
M...J

Hjärtemammas sa...

Äsch det bekommer mig inte fina M. Alla kan inte gilla samma saker heller! Ibland stör jag säkert folk med min blogg och ibland kanske jag glädjer någon till och med!
Kram fining