lördag 28 januari 2012

ÅH jag vill gå

Jag har sett denna fantastiska singer/songwriter ett par tre gånger runt om i Stockholms trakter. Jag ser honom gärna igen. Denna helg är jag dock på kryssning så jag kanske får vänta till nästa tillfälle ges.

Har ni en fin lördag? Det har vi. Just nu hejar vi på Prime, enligt M den grymmaste gladiaTorn i hela programmet. Min favorit är Wolf, av anledningar jag inte tänker gå in på med min sexåring.

Vi har idag blivit riktigt bortskämda hos mormor och morfar, som alltid. En sväng på stan och mille blev lite strumpor rikare och en leksak såklart. Världens bästa mormor eller hur?

Vad gör ni?


11 kommentarer:

FtP sa...

Den 28:e mars i Uppsala? ;)

Hjärtemammas sa...

Nu får du ge dig till känna FtP. Eller ge mig åtminstone en ledtråd. En endaste :)

FtP sa...

Snygg!

Hjärtemammas sa...

Den var svår, jag rör mig bara med snygga människor..
Bättre kan du!

FtP sa...

Vi fortsätter med det musikaliska temat. Lundell funkar också...

Hjärtemammas sa...

röda strumpor?

FtP sa...

Ja, absolut!

Hahaha, jag får köra med röda strumpor den 28:e. Dyker du upp? :)

Hjärtemammas sa...

Jag tänker då rakt inte lova ngt. Jag vill vara något sånär säker först! :)
Norrtäljebo med röda strumpor?

FtP sa...

Självklart, men jag trodde du var något sånär säker. :)

Hjärtemammas sa...

Röda strumpor, norrtälje, en hejare på ekonomi och en hund med tokigt utseende? I så fall är jag säker..

FtP sa...

Hahaha, du är inte säker. Får ge fler ledtrådar.