måndag 30 januari 2012

Men åh

Lilleman är sjuk igen. Jag vet inte om jag själv har nån bacill också för jag har varit låg som sjutton ikväll. På träningen hade jag inte ens energi kvar till att stretcha när vi var klara. En dusch nu och en god natts sömn på det här så kanske jag är som folk i morgon.

I morgon blir det farbror doktorn med lilleman då jag misstänker scharlakansfeber. Morr.

Helgen, i vilket fall, bjöd på fantastiskt sällis av mormor och morfar i köldhålet Sala. Vi unnade hos en halvdag på badhuset på söndagen där även en solhalvtimme och motionssim (åh pensionärsvarning på det ordet) klämdes in. Övrig helg spenderades med kaffe, legobygg och tjatter. Precis så som det ska vara.
Grabbarna för sig å vi mammor för sig i vårat soffhörn.

Mitt huvud känns ikväll lika slut som min kropp. Vi hörs mer i morgon!

Natti natti







Inga kommentarer: