torsdag 19 januari 2012

Fäbless

Ni vet nog inte men jag har en liten hobby som kan te sig lite... Ja.. annorlunda. Grejen är den att jag är löjligt fascinerad av upphittade inköpslistor. JAG hittar dem lite här och lite där och jag samlar dem i min lilla listburk. Vissa tycker fikabröd måste stå högst upp, andra tycker korsordstidningar är viktigast. Vilken är din hobby?

Eftermiddagen har avnjutits hemma hos frugan med familj. Våffla stod på menyn. Till oss vuxna en örtvåffla med kycklingfile och bacon och till barnen den klassiska varianten med Sylt och grädde. Mums.

Nu lite serie, Revenge. Den går på trean men jag kan i vanlig ordning inte vänta till nästa avsnitt kommer så jag ligger lite före. Allt är förberett för i morgon. M till pappa och jag på mässa för att ev. Köra en liten liten aw inne i stan. Medan man ändå är där liksom
God natt folks



14 kommentarer:

Anonym sa...

Har du absolut inget tålamod alls,människa??
Spänningen med serier är ju att vänta och fantisera inför nästa avsnitt...
Har du inte fattat det eller??
Du verkar sjukt otålig! Glad att jag inte lever med dig hjärtat!

Hjärtemammas sa...

Åh jag är glad att jag inte lever med dig heller arga människa!!

From the past sa...

Hmm, otrevligt inlägg.

Listor är kul, just nu njuter jag av en härlig spel-lista med Andersson Wij i den mörka Norrtälje-natten.

Anonym sa...

Har du också blivit drabbat av en virus nu älsklingen ? Denna person är tydligen väldigt intresserad av dit vardagsliv ,eftersom denna person läser din blogg ...mmmm.Glad att du inte ha sådana människor i ditt liv Puss mamma

Hjärtemammas sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Hjärtemammas sa...

Äsch mamma alla är välkomna att läsa, otrevliga eller inte! :)

From the past===> Ge dig till känna! Vore kul! Tomas Andersson Wij är fantastisk!

KRAMAR

Anonym sa...

Ser framemot vad du gör med din kreativitet och listburken ,men din ide är inte tokig kram mamma

Anonym sa...

Denna människa träder inte fram ,alldeles för feg .Antingen svartsjuk ,eller sjuk :)

Blast from the past sa...

Ja, visst är han. Vad gillar du för låtar?

Hälsingland, Evighet, Sommaren 77 - Grymt bra!

FtP sa...

Måste ju nämna även Jag är på väg till dig! ;)

Hjärtemammas sa...

sommaren 77 är fantastiskt, hälsingland likaså!

FtP sa...

Du har bra smak!

Hjärtemammas sa...

Anonyma: Jag tror ingetdera, bara på bushumör! :)

Hjärtemammas sa...

Sen har ju du inte heller trätt fram! :)