fredag 27 januari 2012

Städa städa varje fredag och så varje jul, för det tycker jag är kul!



God morgon läsare!

Idag är det fredag och inte vilken fredag som helst utan det är varannanfredag eller som man också kan kalla det, M-FREDAG! Japp mammas älsklingsunge kommer hem idag. Jag har ju fakiskt fått stjäla några pussar av honom i veckan MEN nu blir han min att pussa å mysa med mest när jag vill.

Förra fredagen när jag lämnade honom i pappans händer tycker M att jag var TÖMTIG! Inte töntigt utan töMtig!
Har han nu börjat tycka att jag är pinsam? shit, jag fick inte hålla ett barn på dagis i famnen för då var jag TÖMTIG, sen när jag pussade hans mage på morgonen så var jag extra tömtig. Jag kanske är en tömtmamma! Må så vara, jag tänker pussa min pojkes mage så länge jag känner för det!

Städat och fixat har jag gjort inför hemkomsten så i eftermiddag när vi kommer hem behöver vi bara tända lite ljus och cutta fruktsalladen till kvällen och sen bara ta vara på varandra. Jag funderar i morgon på att ta med mig M upp till skridskobanan för att dra ett par repor där. Jag har inga egna griller men jag ska göra ett helhjärtat försök i dag för att få tag i ett par!

Nu är det strax jobb för min del. Mitt absolut sista arbetspass på butik Småglin. Det har länge känts sorgligt men nu känns det också bra. Den nya butiken kommer bli super. Vi var igår på Mexx i Nacka och gjorde fantastiska inköp för hösten!

Ha en fin fredag vänner!

KRAMAR

Inga kommentarer: