söndag 15 januari 2012

Hello bliss!

Vårens klänning från Plain Vanilla. Bliss chiffong i färgen Powder Pink.



Vackra Petra, Plain Vanillas ansikte utåt tillika min vän från barndommen.


Laila Bagge i samma stass. Überschnügg!


Hej Vänner och läsare!
Hur har ni det? Har ni tröttnat på att jag inte bloggar? Jag kan förstå det. Jag har ingen vettig ursäkt till varför jag inte bloggat men jag har helt enkelt inte haft någon lust. Jag har haft saker att skriva om, tro mig, men jag har inte velat bara. En välbehövlig bloggpaus helt enkelt. Jag vet inte om detta inlägg bryter isen. Det visar sig.

Jag har under de två veckorna som gått efter jul tagit lite kort på saker jag velat delge er så det kommer. Jag får slänga ihop en liten sammanfatting. Småningom. Just nu tänker jag fortsätta min söndagsfrulle med mitt underbara barn. vi har tänt lite ljus och intar frukosten på finbrickan i vardagsrummet denna helgmorgon. Det ser mörkt ut på himlen, jag gissar på snö. Hoppas på vårregn gör jag men jag antar att det inte kommer på frågan.
Ha nu en bra dag! Jag vet inte riktigt vad vår söndag har i sitt sköte. Det är ännu oklart. Dock hoppas jag på en buss mot Danderyd och en träffa med Eniro.

Vi syns och hörs!

Kramar & Adios

3 kommentarer:

mamma sa...

Oh vad skönt att få läsa din härliga blogg ,vad kul att se dessa fina klänningar ,du har koll du :) saknat din blogg pussunge .Mysa på med trollungen så hörs vi o hälsa Eniro kram

Anonym sa...

mamma klänning ;)

Hjärtemammas sa...

Ja kanske! Jag är ju mamma å jag ska ha den så då blir det ju en mammaklänning! :) Inget annat. aldrig!