söndag 22 januari 2012

Det ser ljust ut

Visst är det skönt att det börjar bli ljusare ute? Nu har snön kommit, till mitt förtret visserligen, men det bidrar med till ljuset. Jag är redan piggare.

Helgen min har varit lugn som ett helt äldreboende. Fredagen spenderades på årets första Formex. Formex är just Formex. Det är i stort sett samma samma varje år men denna gång var speciellt för oss då t handlade in saker i en helt annan genre än vi gjort tidigare. Vi gick inte ens förbi barnsakerna. Istället besökte vi montrar med inredning och smycken. 
Nya butiken öppnar i mitten på mars och vi är taggade till tänderna.
Det blev som jag trodde också en aw på fredag kväll efter en härlig fika med Näsan i Danderyd. Det blev dock lugnt då jag igår hade lördagspasset i butiken. Dagen idag har spenderats i pyjamasbyxor inomhus. Klingan kom förbi en kortis för uppdatering och kaffe. Vi kom på den briljanta Ideen att hon åker med mig till Säter om två veckor.
Det var på midsommar senast jag tar i Dalarna så det är på tiden.

Sen har jag en kryssning inplanerad i februari också. Det var två år sedan jag var på kryssning å det ska faktiskt bli skoj. Sen inte minst, väntar ju Holland på mig i April. Jag längtar så hårt!

Nu blir det film innan sängen ropar på mig.


Ljust och vitt, ljust och vitt precis som förra året, och året innan det, och öven året innan det. Jag har med vitt hemma och folk verkar inte tröttna.



Detta är liiiite för shabby chic för min smak. Men folk verkar gilla't.


Inga kommentarer: