torsdag 2 februari 2012

Åh denna med lite solbränna till

Nu längtar jag verkligen till sommaren. Nu när de sk "ryska snökanonerna" sprutar snö som allra mest. Huga! Hur mycket rymmer dem egentligen?


Tänk en solbränna, denna tunika från Missoni (hittade på Oksana Wilhelmssons sida), vita tjeans å ett sjyssta ljusa klackar. Ge hit. Genast! Jag får dock drömma gott om denna då de kostar liiite mer än vad den här mamman har tänkt att lägga ut på ett plagg. Kanske kan jag ligga i hårdträning å sedan skicka ett tiggarbrev till jut Oksana så kan hon skicka sin avlagda till mig. Som välgörenhet?! Fotbollfruarna gillar väl sånt? Hmm en idé att lägga lite krut på.

Väskan för i morgon är packad och min MOR möter mig och Klingan på centralen för att göra oss sällkap en stund på tåget. Tåg är riktigt trevligt tycker jag. Bara inte "Ryssvädret" sätter käppar i hjulet för SJ i morgon.

Termobrallerna är packade, likaså långkallingarna och mössan. Dit jag ska gissar jag att det är mer snö än vad vi har här. Vi har bestämt shoppingrunda och även en tur med sparken, ut till en solig plats där man redan kan hitta en vägg i lä för att samla lite freckles!

Bon nuit Babies!

Inga kommentarer: