onsdag 1 februari 2012

Från och med nu!



Denna sköna länk blir det nog att ha på onsdag kväll på ferre. Vad kan gå fel då liksom?
Halsbandet är från Edblad co och du kan köpa det HÄR!

God morgon läsare!

Jag hoppas ni har sovit gott, bättre än jag! Jag brukar sällan gnälla men nu kan jag säga att jag inte sovit speciellt bra i natt. Med en halvsides träningsvärk och en dubbelsidig förkyld och hostig lilleman hemma har det blivit många vakna stunder i natt. Men det tar vi snart igen.

Till helgen tex, då blir det en form av rekreation för mig. Jag tar med mig Klingan och åker mot Stockholm för att hoppa på ett tåg som tar oss till goda vänner. Jag har tänkt helgen så här; Lördag förmiddag åker vi spark någonstans, vi har med oss solglasögon för det är supersoligt och varmt i solen, kaffe har vi med och ett par fårfällar att sitta på. Vi slår oss ner i solen och bara samlar energi. Den fantasin är fin. Det kanske inte blir så men nu har jag tänkt så i alla fall. Lördagkvällen sedan bjuder på snedtrampade snowjoggers på finlokal. Det ska pubas i den lokala parken tillsammans med andra ortsbor.
Festligt!
Jag ska även försöka lirka mig till en massage av ömmande axlar.


Nästa vecka sedan är det full rulle. Det är modemässan i nacka på onsdagen för att sedan på kvällen vankas event mitt i storstan. Designerflash-folk skall ha en releasefest och jag är en av de bjudna. Jag har försökt bjuda med mig min vän skägget men han är för bråkig just nu för att bekräfta huruvida han följer med eller inte. 
Skoj ska det bli i alla fall.

Nu ska jag forstätta kurera mitt barn här hemma, vi ska fortsätta Legobygget under dagen. Men först Smurfarana på film!

Ha en fin dag vänner och klä på er ordentligt och se till att inte cykla omkull om ni prompt skall ta cykeln!

Varma Kramar från ett skitkallt Norrtälje

Inga kommentarer: