lördag 4 februari 2012

Kall om foten.

Säter och dalarna är kallt om vintern. Jag ligger i sängen i full mundering under varmt täcke, med en snusande Klinga intill, och huttrar. En kisse har legat och värmt mina raggsockar en stund men hon drog just.

Att komma hit är rekreation för mig. Att träffa Märy, hennes lilleman( som nu har gått och blivit tonårsstor) och andra fina vänner gör mig lugn.
Idag ska vi till stora kupolen i Borlänge för lite fönstershopIng. Eventuellt får jag mig en påse med mig hem, det brukar ju sluta så. Må så vara, lönen är väl till för att spenderas och mina få slantar är välförtjänta så jag gör vad jag vill med dem.

Note to self: drick inte rödvin till skräckfilm, typ paranormal activity 3, om du är lättskrämd och inte känner för att ha hela pyjamasen spilld på.

Det blir att köpa en ny pyjamaströja idag. Surt, min var så vit och fin.

Igår så jag fick en inte så snäll kommentar igår här på bloggen. Jag valde att inte publicera den då detta är min blogg och jag bestämmer innehållet. Jag tror att mina läsare är vuxna och de vuxna jag känner och rör mig med gör inte så. Jag tog inte direkt illa vid mig men det är ju så tråkigt, och onödigt.

Åh kaffet är klart här nu. Klä er ordentligt nu. Det är tusan kallt.

Möt Oden förresten. Min kompanjon på Singö. Är du inte snäll så kanske jag bussar honom på dig, han kan nog säkert slicka ihjäl någon.

Kramar


Inga kommentarer: