onsdag 8 februari 2012

Stockholms modevecka

God morgon läsare, har ni sovit gott?
Det har jag, likt en prinsessa. Jag provade på mitt första Zumba pass igår kväll förstår ni och var tvärslut innan jag nannade dunkuddarna. Jag kör ju en liiiiiiiiite liiiite annan form av träning kan man säga jämfört med Zumba. Detta var betydligt mer rytm och höftrullningar och till en början blev jag näatan förbannad för att jag inte hängde med men sedan, ja jädrar! Jag har alltd trott att koordination var min grej men där ska jag tänka om. Jag fick kämpa som tusan för att sätta ihop de enklaste stegen och samtidit försöka se "sensuell" ut. Det var dock superkul och jag hoppas på fortsättning OCH på en träningsvärk i morgon. Dock inte så hård värk så jag inte kan utföra min ordinarie träning som också sker i morgon. Så, vänner Zumba! Prova det.

Idag är det Sthlm som gäller igen. Det är skönt med lite flärd mellan mitt ordinarie arbete just nu. Det är mkt att rensa och renovera i gamla Småglinslokalen för att bygga upp den nya lilla butiken. Så bland slipdamm och pluggar ska jagnu få se lite modevisningar och mingla lite samtidigt som vi ska köpa in för hösten och våren 2012-2013.
Undrar vad som är på tapeten då? Mc Hammerbyxor kanske?
Evenuellt stannar jag kvar i stan idag för att ta tag å krama på några vänner jag inte sett på ett tag. Detvisar sig!
Releasefesen som jag blev bjuden på till kvällen hoppar jag nog av olika anledningar.

OJ måste skynda mig till bussen, bloggar via mobil!

Hej så länge!

Inga kommentarer: