fredag 10 februari 2012

Träningsvärk.nu




Ay Caramba, 18 härliga minusgrader i Norrtälje idag. Det kan ta mig tusan inte vara möjligt. Å mina termobyxor är på annan ort då en tunnis lånade dem och sen "råkade" glömma att lämna tillbaka dem. Säkert var de så snygga i den personens ögon så den personen bestämde sig för att "låna" dem ett tag ;) Sååå var det nog!
Långkallingarna är i alla fall på, tur att jeansen blivit lite rymliga på sistone så jag får plats med långisar under.

Dagen idag är  lika späckad som en kalkon på thanksgiving känner jag. Det skall röjas i butiken, det skall till farbror doktor och naturligtvis skall det hämtas lillepluttefis från dagis. Fredagsmys skall inhandlas helt efter hans direktiv. Jag bestämmer ju alla andra dagar vad som skall handlas så han får hålla i shopingen (delvis) på fredagar.
Sen har jag bestämt at försöka göra fredagar till badhusfredag. Kallt är det i poolen men M gillar det å vad gör man inte?! Det ser jag vekligen fram emot, lite frukt i bastun efteråt å sen dirr hem till soffan och värma oss.

Först ska jag slurka i mig mitt kaffe å ut för att skrapa bilens rutor, på INSIDAN! Så ondödigt, så himla onödigt!

Ha en fin dag så gissar jag att vi hörs i eftermiddag!

Kram på re


1 kommentar:

Anonym sa...

Även vi har kallt i Sala hela 14 grader .Stackare inga termobrallor,tur att du har långkalsonger hihii.
Mysigt att åka till badhuset gumman ,,tänk så kul för M ,han har fått smak för vattnet :).Jaha nu förmodar jag att kalorieerna rasar så som du sportar och håller igång fining .Krama liuille mannen från oss puss på dig :) Mamma