måndag 25 juni 2012

Aj fanken



Är det någon av er mina läsare som svimmat i tandläkarstolen någon gång? Inte det? Det hade inte jag heller föränn i morse. Jag fick en hästkur med bedövning och efter att hela kroppen började darra och att jag kände att mina ben var bedövade så checkade jag ut. Tack å hej ba. Vaknade till av att jag låg på britsen med huvudet nedåtö Tandsköterskan klappade mig på kinden lite fint å sa godmorgon när jag tittade upp. Du svimmade visst, har du inte ätit någon frukost?! Nä sa jag, bugger!
Så nu kan jag stryka detta på min checklista i alla fall.

För er som vill följa mig på instagram så finns jag där som Sarahjohannac.  Det är ju ett fantastiskt fenomen, kul med massa bilder i precis detta nuet. Där är jag mindre anonym än vad jag är här så välkomna att begrunda. Om ni vill förståss.

Sitter på jobbet nu och skriver lite mellan kunderna. Vår stora sommarrea startade i morse. Vi har 50% rabatt på mängder av fina varor. Passa på att kom och fynda vet jag. På Silly Sally that is!
Hungrig på lunch, det får bli soppa.

Hej!


Inga kommentarer: