måndag 4 juni 2012

Älska

Årets första utomhusträning är avklarad. Jag har inte joggat redan Jesus var barn känns det som men jag runt mina kilometer. Hur många det var säger jag inte men de var flera :-) med bultande ansikte tränade vi sedan karate på en fotbollsplan. Lagom till vi avslutat kommer brandkåren och ska träna. Det var så dags att komma då.

Jag har haft en fantastisk helg i Sala hos mormor och morfar och vi hade alla spenderarbyxorna på. Jag fick mig lite fina sommarskor medan M blev en bil rikare. Han lade fram sin fryspåse med tvåhundra kronor i mynt till kassörskan och betalade själv. Han var så stolt så.

Denna vecka blir kort då det är röd dag samt ledig torsdag. Vi kommer tillbringa dessa dagar på landet där jag nu vill vara varje ledig stund känns det som. Lugnet och vattnet. Miljön och sällskapet är svårslaget. Verkligen.
Mina örter har börjat gro i kryddlandet också. I morgon ska jag titta över dem igen. 

Dessa skor hittade jag för första gången hos Prada förra året i London. Jag föll pladask, nu har jag mina egna. Jag älskar.

God natt


1 kommentar:

Elsa sa...

Du har så rätt angående soffbordet som jag håller på att bygga;) det är så kul att fixa själv! Kram Elsa