onsdag 20 juni 2012

Vilken talang!



M har börjat låna min mobil (ja den med spräckt kameralins) för att fotografera. Jag har nu på morgonen suttit och tittat igenom alla de 50 senaste korten han tagit och de ena är det andra nästan exakt lik. På pricken! Det viktiga i hans liv just nu är fälgar, avgasrör och hästkrafter. Det har alltid upptagit en stor del av hans tid men är nu mer eller mindre extremt! Jag slängde här ihop ett litet collage för att visa hur större delen på mitt minneskort i telefonen nu ser ut. Är det inte vackert så säg?

Själv är jag en fotbollstalang måste jag säga. Mitt sällskap skrattade gott åt mig igår när jag hejjade på Roger Mellgren och Snippan Willhelmsson i svenska fotbollslandslaget igår.  Jag kan dessa namn och Zlatan förståss. Thats it, och inte gör det mig något!

Tjoho midsommar alldeles strax, dagen till ära är jag så jädrans blommig och somrig. Ska ni lägga sju sorters blommor under kudden? Jag vägrar, är livrädd för att vakna upp med sju sorters kryp i håret! Huvva! Har lämnat in ett förslag till Roslagens kommun om skottpengar på Fästingar. Få se om det går igenom.

Hejpa!



1 kommentar:

Anonym sa...

hej hej ;ja vad må det bli av denna pojk så säg ! Gullunge:)) Ha en riktig fin midsommar ,skickar kramar till er tre /Mamma