tisdag 12 juni 2012

Albatrossen Ibra



Jag var nog den enda på den här sidan universum som inte kollade fotbollen igår. Jag kollade liiiiiite liiite nrä jag hörde att Sverige gjorde mål men blev bara så nervös av allt tjatter å gap på teven. Ukraina hade samma färger som Sverige så det var bara rörigt. Det enda jag faktiskt reflekterade över var Zlatans jäkla vingspann efter han gjorde mål. Den killen verkar ju hur stor som helst. Jag gillar honom, han är mitt frikort, det har min kille Beckham sagt. Faktiskt! 

Veckan bjuder på jobb och planering inför hösten. Ja faktiskt, till och med julkläderna är inköpta. Visst är det märkligt, vi är ju inte ens framme vid midsommar ännu liksom. Ny personal ska introduceras då våra två andra småsparvar blivit stora och sökt sig till andra ställen att jobba på. 
Veckan bjuder även på lite arbete vid sidan av. En brud ska testmake:as här hemma ikväll samt få sig en brudfrisyr för att se om vi är överens. Bröllopet ståndar den 30 juni. Jag vill med gifta mig! Och det baske mig rätt så snart faktiskt!

Till helgen kommer Vackra Helle till oss. Till mig och M. Alltså vi kan nog inte ha setts på ett år kanske, är det inte skandal? Även om vi dock inte hörs hela tiden så vet man ju ändå var man har varandra. Det är riktig kärlek det!
Vi ska vara ute på landet och plocka bland blommor och barn och hundar.
Vad har ni för planer på midsommar mi amis?
Jag vet att det kanske kommer som en chock men jag ska vara ute på landet!! snart växer det väl koskit på mig också.
Det jag behöver nu är ett par snyrriga träskor bara. De där ute försöker få på mig nåt kopia-aktig av Foppa men där går de bet minsann. Det sätter jag bara av princip inte på mig.
Jag vill ha mina efterlängtade Rosa träskor med Kurbitsmålning på. Någon som vet om man kan köpa dem här i krokarna? Man kan ju beställa HÄR annars men jag vill ju prova.
I-landsproblem jag vet.


Vi hörs och syns!
Puss och Peace på er!

Inga kommentarer: