fredag 29 juni 2012

Äntligen helg!



Trots att jag hade min lediga torsdag i finvädret vill jag att det ska vara helg precis just i detta nu i alla fall. Jag jobbar sista dagen idag inför helgen och jag älskar ju mitt jobb men ändock. Idag kommer lilleman hem så vi ska fira det med ett restaurangbesök tänkte jag. Sen är vi hundvakter åt storhunden också. Nu har vi vant oss så vid honom så han känns som en liten liten räka nästan.

Mannen springer ikring runt i huset och letar efter snygga tröjor nog att ha på golfbanan. Jag sippar på mitt morgonkaffe och njuter av lugnet runt omkring. Göken har jag inte hört på en vecka, annars är den jädrans aktiv här ute. Jag fick lära mig att om man har småpengar i fickan när man hör göken så ska man skramla med dem för att de ska bli fler. Det gör jag numer VARJE gång jag hör den!

Jag såg i tidningen att man redan kan boka julbord! Kom igen! Ge mig sommar först. Åtminstone!
Huvva för snön. Skottpengar på den. AAAH SKOTTpengar, nu fick jag nog till det.

Äh aGÖKEN på er

Inga kommentarer: