fredag 30 juli 2010

Augusti redan

Den här veckan har varit minst sagt intressant. Herregud så mycket tokigt det kan hända på så kort tid egentligen. Jag har dock haft riktigt kul! Jag har haft långväga gäster som jag inte sett på väldigt länge och nu dröjer det inte länge föränn vi ses igen. Det vet jag!

Jag ligger och vilar lite på sängen nu och väntar på att M ska behaga dyka upp. Älskade unge! Jag har träffat honom varenda dag den här veckan i stort sett men längtar mig svettig efter honom. Vi ska ha myskväll med Toy Story 2 och oliver, allt enligt monsieurs eget önskemål.
I morgon kommer resten av familjen. Kusin Vitamin, moster Emmiluring och Mormor, som precis är nykommen hem från Vancouver. Vi hoppas såklart på finväder så vi kan åka ut till Hysingsvik och bada och sola! Det har blivit alldeles för lite sol veckan som varit så man är nästan grå i skinnet nu! Kom igen solen, lys på oss, ge mig en sista släng av fräknar innan hösten. Jag misstänker att den på väg faktiskt. Inte för att låta som en pessimisst men faktiskt.

Eniro, du kommer väl i morgon och hälsar på Mormor? Det måste du nästan!


KRaM// HJärTEMamMAs

Inga kommentarer: