torsdag 22 juli 2010

Chill Norway







Jag har blivit inspirerad! Jag vill ha allt i Chill Norways rykande heta höstkollektion. Dock finns plaggen bara att köpa i butiker i södra Sverige, så banne mig om jag inte ska åka till Lund snart så kan jag handla på mig lite. Jag har sagt att jag ska ner till fam Åström men känner jag mig själv så misstänker jag att pengarna till flygbiljetten tyvärr måste stoppas i andra hål. Men man kan väl få önska. Försten Tr3z hur gåre med vardagsrumsbordet? ;) 2 av mina stolar är i stort sett klara.


KRaM// HJärTEMamMAs

1 kommentar:

Wannabe sa...

Jaaaaa duuuu...... Jag ska snaaaaart börja med bordet... jag ska bara.... eh... Hmmm... ;-)
Finns det inget billigare sätt att komma ner på? Fast tid är ju också pengar, så buss kanske inte är att tänka på i sammanhanget?
Kram!

(snygga kläder fressten, det där får jag nog kolla in!)