söndag 11 juli 2010

En sommarvecka är slut.


Jag är lite halvseg måste jag säga. Jag har legat nu på i stort sett samma plats i 4 timmar. Jag valde Gustens brygga. Örnen och jag ligger och kikar på varandra. Ord är överflödiga! Gårdagen var riktigt lyckad tills jag fick veta att en bekant hade hittats död i går morse. Vi var inte nära vänner men livet blir så tydligt när någon man känner plötsligt inte finns längre. Vi träffades senast i onsdags så det känns tämligen overkligt. Må han i alla fall vila i frid. Jag ska ikväll inte göra många knop. Självklart blir det att titta på VMfinalen. Hup Holland!det blir att plocka undan lite efter helgen och tänka igenom min vecka. Den kommer kantas av diverse arbete. Mestadels på Småglin! Nu vankas det grillat, sen tänkte jag ta en tupplur under eken. Det är inget körsbärsträd men det ger skugga. Ha en fortsatt din dag.

2 kommentarer:

Sillgrisslan sa...

Jobbar du på onsdag? Tänkte kanske komma förbi en sväng isf. =)

colourful sa...

Kramar till dig min vän...♥